Buna ziua, in acest caz primul lucru pe care trebuie sa il faceti este sa apelati contactul "Echo / Sound Test Service" pe care il aveti in Skype.
Acesta este un serviciu automat care va spune ceva (ca sa va asigurati ca merg castile/difuzoarele) si apoi inregistreaza cateva cuvinte
spuse de dvs., dupa care vi le reda, ca sa puteti verifica daca functioneaza corect microfonul.
Apoi, in functie de rezultat, puteti trece la remedierea problemei:
- daca va auziti mesajul la calitate slaba sau deloc atunci aveti o problema la calculator si va trebui sa testati pe rand alta versiune de Skype (mai noua), alt microfon, alta conexiune la retea daca e posibil,
- daca va auziti mesajul bine atunci problema e la interlocutor, care va trebui sa urmeze aceiasi pasi,
- mai exista si posibilitatea ca problema sa fie una de retea, mai ales daca interlocutorul dvs. e foarte departe (alta tara/continent); asupra acestor conditii nu aveti control, dar de cele mai multe ori se rezolva "de la sine" destul de repede