Intra in cont      Nou

Conecteaza-te la contul tau:

  Intra rapid cu Facebook   Intra rapid cu Google   Intra rapid cu Hotmail
SAU

YouTube sacadat

1
Buna ziua!
Am o problema.De un timp videoclipurile de pe YouTube se vad si aud sacadat, fragmentat, intrerupt.
Daca mai am deschise 2-3 activitati (Facebook, YahooMail...) sau daca misc cursorul mouse-ului pe ecran, la un moment dat, se blocheaza tot si imi apare un mesaj pe ecran de genul "plugin is crashed".
Mentionez ca folosesc Google Crhome si ca nu sunt un foarte bun cunoscator in domeniul calculatoarelor.
Va multumesc mult.:(
Rezolvata
Intrebarea este rezolvata.

Raspunsul acceptat

  • Raspuns de Manea Tiberiu  15 Noiembrie 2012, 09:39 
    Salut,

    Ok, pentru rezolvarea problemei va trebui să urmăreşti paşii următori:

    1. Deschide Google Chrome;
    2. Introdu în câmpul destinat URL-urilor (adresele site-urilor) about : plugins [fără spaţiu între t : şi plugins, totul legat];
    3. Uită-te atent în lista cu plugin-uri după intrarea Adobe Flash Player (2 files) [neapărat să aibă la final 2 files, o să explic mai jos ce înseamnă acest lucru. Dacă nu are 2 files la final, înseamnă că nu de aici provine problema ta];
    4. Apasă link-ul +Details, aflat în colţul din dreapta-sus:
    5. În cadrul intrării Adobe Flash Player (2 files) se regăsesc două fişiere Shockwave Flash. Apasă pe link-ul Disable aferent fişierului ce are locaţia în C:\Users\UserulTău\AppData\Local\Google\Chrome\Application\23.0.1271.64\PepperFlash\pepflashplayer.dll;
    6. Restartează Google Chrome;
    7. Verifică dacă totul funcţionează normal.

    De ce trebuie să facem acest lucru? Aşa cum spuneam în primul meu post, Google Chrome are implementat un sistem, aparent deştept, care updatează singur Adobe Flash Player-ul la fiecare nouă versiune apărută în vederea utilizării interne. Totul ok uână aici, însă problema apare când Google Chrome nu este capabil să diferenţieze Adobe Flash Player-ul intern de Adobe Flash Player-ul de sistem (responsabil pentru funcţionarea elementelor flash din alte browsere, de exemplu) şi astfel le încarcă şi le utilizează pe amândouă, în acelaşi timp. Acest lucru poate duce de multe ori la conflicte, rezultând problemele pe care tu le ai.

    Prin dezactivarea Adobe Flash Player-ului intern din Google Chrome, forţezi browser-ul să utilizeze doar player-ul flash de sistem, pe care-l folosesc şi celelalte browsere. De asemenea, updatarea automată din Chrome nu mai este valabilă, va trebui să faci manual acest lucru din când în când, asta dacă Adobe Flash Player nu are activat agentul propriu de update.

    Aşteptăm un răspuns favorabil! :)

8 raspunsuri Raspunde si tu!
     
  • Raspuns de Manea Tiberiu  14 Noiembrie 2012, 15:03   ·  Ascunde  ·  #1
    Salut,

    Este posibil să ai o problemă cu Adobe Flash Player în Google Chrome. Normal Google Chrome ar trebui să facă singur automat update la ultima versiune apărută de Adobe Flash Player, însă îţi recomand să verifici acest lucru sau să instalezi manual ultima versiune accesând acest link: http://get.adobe.com/flashplayer/

    Dacă mesajul primit este Your Google Chrome browser already includes Adobe® Flash® Player built-in. Google Chrome will automatically update when new versions of Flash Player are available. înseamnă că Adobe Flash Player este updatat la ultima versiune şi nu este necesară nicio acţiune.

    În acest caz, încearcă să rezolvi problema prin dezactivarea accelerării hardware a video-urilor. Accesează un filmuleţ de pe YouTube, dă click-dreapta pe acesta > Settings > debifează optiunea Enable Hardware Acceleration şi redeschide browser-ul.
  •  
  • Raspuns de Craciun Adrian  14 Noiembrie 2012, 22:44   ·  Ascunde  ·  #2
    Salut!
    Adobe Flash Player am verificat, este updatat.
    Am debifat optiunea Enable Hardware Acceleration si parca a inceput sa mearga mai bine.
    Insa cand am deschis si Facebook, zambetul mi-a disparut pentru ca rupe imaginea si sunetul exact ca inainte.
    Am descarcat Mozilla Firefox, merge putin mai bine.La fel pe Explorer.
    Am descarcat si un codec http://www.ultranetworks.ro/solutii-it-gratuite/instalare-si-depanare/343-k-lite-codec-pack-descarcare-si-instalare.html Habar n-am daca am facut bine, nu este nici o imbunatatire vizibila.
    S-a intamplat oare ceva cu Google Chrome?
    Eu iti multumesc pentru sfaturi si daca vrei sa mai incerci sa ma scoti din...incurcatura, astept sfaturi.
    O seara.buna.
  •  
  • Raspuns de Manea Tiberiu  14 Noiembrie 2012, 22:50   ·  Ascunde  ·  #3
    Salut,

    Cu Google Chrome nu s-a întâmplat nimic, mie îmi funcţionează normal. De câtă vreme au apărut aceste probleme?

    De asemenea, poţi încerca şi cu un update la driverele video.
  •  
  • Raspuns de Craciun Adrian  15 Noiembrie 2012, 00:11   ·  Ascunde  ·  #4
    Salut,
    Problemele au aparut de mai bine de o saptamana.
    E tare complicat sa incerc un update la driverele video?
    Se poate explica prin cuvinte?
    Mai ai rabdare cu mine?
    Multumesc.
  •  
  • Raspuns de Manea Tiberiu  15 Noiembrie 2012, 00:22   ·  Ascunde  ·  #5
    Da, nicio problemă.

    Totuşi, mai întâi de reinstalarea driverelor, încearcă să dezinstalezi browser-ul Google Chrome şi să instalezi o alta versiune mai veche. Aici -> http://www.oldapps.com/google_chrome.php găseşti versiuni mai vechi ale browser-ului Google Chrome; descarcă, să zicem, o versiune apărută lunile trecute şi instaleaz-o. Dacă instalarea unei versiuni mai vechi rezolvă problema, atunci va trebui să aştepţi un nou update de la Google care va avea, mai mult ca sigur, o rezolvare.
  •  
  • Raspuns de Craciun Adrian  15 Noiembrie 2012, 01:30   ·  Ascunde  ·  #6
    Hai ca incet, incet....
    Am dezistalat versiunea noua si am instalat una din iunie.
    Cu mana tremuranda am dat play pe o piesa de pe youtube www.youtube.com/watch?v=sEmG6w-KFno&feature=autoplay&list=PLDDF6CCD41EA915AD&playnext=2 mergea perfect!!!
    Am deschis facebook si www.sport.ro (lucrurile ce le faceam in mod obisnuit), s-a blocat si mi-a dat mesaj de genul:
    "Urmatorul plugin este inactiv Shock Wave...Flash(parca).
    Eu sper ca suntem pe strada cea buna...
    Astept vesti de la tine.
    Multumesc.
  •  
  • Raspuns de Craciun Adrian  15 Noiembrie 2012, 18:43   ·  Ascunde  ·  #7
    Buuuuuna seara!
    Intr-adevar raspunsul este favorabil...
    Am facut asa cum mi-ai scris mai sus, se pare ca aici era problema!!!
    Acum functioneaza normal..."ca odinioara" cum zice reclama:)
    Iti multumesc mult de tot pentru ajutor!
    Bafta pe mai departe, continua!
  •  
  •  
    Raspuns de Manea Tiberiu  15 Noiembrie 2012, 18:52   ·  Ascunde  ·  #8
    Mă bucur că te-am putut ajuta.

    Te mai aşteptăm şi cu alte întrebări! :)
Adauga un raspuns:
Trebuie sa intri in contul tau ca sa poti raspunde
Tutoriale noi si populare: