Intra in cont      Nou

Conecteaza-te la contul tau:

  Intra rapid cu Facebook   Intra rapid cu Google   Intra rapid cu Hotmail
SAU
Tutoriale IT Utilizare programe Crearea unei semnaturi in Microsoft Office 2007

 

Crearea semnaturii automate de email in Microsoft Outlook 2007 te ajuta sa elimini efortul de a adauga numele tau la sfarsitul fiecarui mesaj pe care il trimiti. Pentru a crea o semnatura automata de email in Microsoft Outlook 2007 urmeaza pasii de mai jos:

Pasul 1: Deschide programul Microsoft Outlook 2007 si alege din meniul superior optiunea "Tools", apoi "Options" iar din fereastra care apare alege sectiunea "Mail Format". In aceasta sectiune apasa pe butonul "Signatures...":

Creare semnatura email in Outlook 2007

Pasul 2: In casuta de Signatures and Stationery apasa butonul "New..." si alege un nume pt semnatura ta:

Creare semnatura email in Outlook 2007

Pasul 3: In spatiul pentru semnatura completeaza mesajul asa cum doresti sa apara in final. Din partea dreapta alege pentru ce cont vrei sa apara automat aceasta semnatura (in cazul in care ai mai multe adrese de mail):

Creare semnatura email in Outlook 2007

Pasul 4: In final apasa pe butonul "OK" si apoi creaza un mesaj nou pentru a verifica noua semnatura.

La acest articol nu se (mai) comenteaza.

Tutoriale noi si populare: